باب توحید و نفی تشبیه، ادامه حدیث اول
– خَطَبَ أَمِیرُ الْمُؤْمِنِینَ عَلِیُّ بْنُ أَبِی طَالِبٍع :
…. الْحَمْدُ لِلَّهِ اللَّابِسِ الْکِبْرِیَاءَ بِلَا تَجَسُّدٍ وَ الْمُرْتَدِی بِالْجَلَالِ بِلَا تَمَثُّلٍ وَ الْمُسْتَوِی عَلَی الْعَرْشِ بِلَا زَوَالٍ …..
– [ … الْحَمْدُ لِلَّهِ اللَّابِسِ الْکِبْرِیَاءَ بِلَا تَجَسُّدٍ وَ الْمُرْتَدِی بِالْجَلَالِ بِلَا تَمَثُّلٍ …]
– دقیقه ۲: معنای کبریا و خصوصیات ذات کبریایی
– دقیقه ۹: خصوصیات ذوالجلال
– دقیقه ۱۲: لابس و مرتدی در حدیث
دقیقه ۱۶: [ …وَ الْمُسْتَوِی عَلَی الْعَرْشِ بِلَا زَوَالٍ …]
– دقیقه ۱۶: مفهوم و ماهیت عرش
– دقیقه ۲۲: مراتب علم خداوند(واحدیت، اعیان ثابته)
– دقیقه ۲۸: منظور از استیلای خداوند بر عرش
– دقیقه ۳۱: منظور از یدبر الامر در آیه (ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ ۖ يُدَبِّرُ الْأَمْرَ)
– دقیقه ۳۷: ذکر آیاتی در مورد عرش
– دقیقه ۳۹: علم خداوند به جزئیات
– دقیقه ۴۷: سوره سجده آیه ۲-۵ و منظور از شفیع و شفاعت
دیدگاهِ شما
keyboard_arrow_down