۱- تصرف در جسم و ایجاد بیماری جسمی
۲- تصرف در خیال و روان و ایجاد بیماری روانی
۳- تصرف در دین انسان در مرتبه عقل جزئی
شیطان می تواند بر بدن مومن تصرف یابد ولی بر دین مومن نمی تواند تصرف کند. همچنین منشاء برخی بیماری های روانی ممکن است تصرف جن باشد. برای خروج شیاطین و جنیان از آسمان وجودت، باید به منطقه نور خودت وارد شوی. اگر انسان به مرتبه عقل الهی و عقل قدسی خودش وارد شود، راهی برای شیاطین به آن منطقه نیست. تا زمانی که در مرتبه عقل جزئی و عقل کسبی خودت هستی جنیان در وجود تو رفت و آمد دارند. تا وقتی هم سطح شیطان هستی، شیاطین به وجود تو راه پیدا می کنند. باید حد وجودی خودت را از حد وجودی شیطان بالاتر ببری و در آن منطقه دیگر راهی برای ورود شیاطین نیست.
سه نوع تصرف شیطان در قرآن آمده است : ۱- تصرف در جسم و ایجاد بیماری جسمی ۲- تصرف در خیال و روان و ایجاد بیماری روانی ۳- تصرف در دین انسان در مرتبه عقل جزئی شیطان می تواند بر بدن مومن تصرف یابد ولی بر دین مومن نمی تواند تصرف کند. همچنین منشاء برخی […]
سه نوع تصرف شیطان در قرآن آمده است : ۱- تصرف در جسم و ایجاد بیماری جسمی ۲- تصرف در خیال و روان و ایجاد بیماری روانی ۳- تصرف در دین انسان در مرتبه عقل جزئی شیطان می تواند بر بدن مومن تصرف یابد ولی بر دین مومن نمی تواند تصرف کند. همچنین منشاء برخی […]
۱- تصرف در جسم و ایجاد بیماری جسمی
۲- تصرف در خیال و روان و ایجاد بیماری روانی
۳- تصرف در دین انسان در مرتبه عقل جزئی
شیطان می تواند بر بدن مومن تصرف یابد ولی بر دین مومن نمی تواند تصرف کند. همچنین منشاء برخی بیماری های روانی ممکن است تصرف جن باشد. برای خروج شیاطین و جنیان از آسمان وجودت، باید به منطقه نور خودت وارد شوی. اگر انسان به مرتبه عقل الهی و عقل قدسی خودش وارد شود، راهی برای شیاطین به آن منطقه نیست. تا زمانی که در مرتبه عقل جزئی و عقل کسبی خودت هستی جنیان در وجود تو رفت و آمد دارند. تا وقتی هم سطح شیطان هستی، شیاطین به وجود تو راه پیدا می کنند. باید حد وجودی خودت را از حد وجودی شیطان بالاتر ببری و در آن منطقه دیگر راهی برای ورود شیاطین نیست.
دیدگاهِ شما
keyboard_arrow_down